Dag 16 – Min första kyss

Ska jag vara helt ärlig så minns jag inte min första kyss..

Men jag minns väldigt tydligen den första kyssen med min pojkvän, så den kan jag ju skriva om.
Vi var faktiskt bara vänner i början, vi träffades dagligen och hade otroligt roligt ihop.
Nu i efterhand så vet jag att han började få känslor för mig vid samma tidpunkt jag fick känslor för honom, men vi fortsatte vara vänner i några månader för ingen vågade ta första steget.

Men en kväll kom han hem till mig en runda, sen gick vi hem till honom och kollade massa film. Av ett misstag kom våra huvuden väldigt nära varandra och vi kollade varandra in i ögonen och där kom första kyssen.
Den var en helt otroligt bra känsla men det blev en pinsam tystnad efteråt :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0