Dag 20 – Den här månaden

Haha, ja vad kan man säga.
Denna månaden har det inte hänt så mycket precis.
Något kul är ju att jag fått massa extra pengar och kunnat köpa lite extra ;)

Men i alla fall, denna månaden åkte jag iväg på träning med mina två busar. Den svarta klarade det jättebra tillsammans med mamma (hon fick ta honom) men min bruna tyckte inte alls om tränarnas sätt var ett bra sätt, han blev bara mer och mer sur så till slut gjorde jag på mitt sätt och fick med mig två glada busar hem till mamma igen :D

Jag har köpt ny mobil och skaffat nytt nummer, jag har ändrat sättet att se på mig själv och kommit fram till rätt mycket. Jag har börjat kolla efter en liten valp också och känner för att köpa en denna månaden. Vi får ju se vad det blir. :)

Sista helgen i månaden ska jag iväg på träning igen, men bara med den svarta pojken denna gången med tanke på vad den andra killen tyckte om tränings sättet. Jag kan ju vara ärlig och säga att dom gjorde väldigt mycket fel i det dom gjorde (tränarna alltså).

Men ja, det har väl inte här så jättemycket denna månaden, det är ju bara den 10:e ännu visseligen men ändå, får väl se vad som händer senare i månaden också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0