10 sanningar om mig

- Jag har extremt svårt att somna varje kväll (förklarar vad jag gör uppe nu när jag ska upp i morgon)
Dock kan jag somna på dagarn hur lätt som helst.. Hmm..

- Min bästa vän är faktiskt en kille, har typ inga tjej vänner för jag har alltid haft lättast att umgås med killar.

- Jag kan vara extremt lat, men när det verkligen gäller så är jag extremt efterktiv :D

- Jag älskar att sjunga, och många vill att jag gör något med det för tydligen så är jag bra säger dom. Haha

- Jag hatar att bada i sjöar, man ser ju inte vad som finns där nere på bottnen när man simmar lite längre ut, däremot älskar jag att simma men gör det tyvärr inte längre.

- Jag älskar "Lifehouse". Tycker att det är riktigt bra musik, i alla fall dom låtarna jag lyssnar på :D

- Jag har haft mycket otur dom senaste åren, men detta året känns det som att det kommer att förändras, dock började året med en skada :(

- Jag tycker att datorer är väldigt intressant, kan faktiskt även bygga ihop en dator :D

- Jag har faktiskt ingen speciell favoritfärg, det beror alltid på vad jag känner för just vid den tidpunkten :P

- Jag tycker att mörk hår är snyggare än blont..





Nej, nu får jag väl försöka sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0