Dag 01 – Om mig

Jaha, här ska jag då presentera mig utan att berätta helt vem jag är :D
Jag fyller 21 år detta året, är utbildad hästskötare och har jobbat väldigt mycket med det.
Jag gick egentligen utbildningen för att lära mig sånt som jag inte redan visste för att det är bra
kunskap om man har egen häst.
Lärde mig en del och hjälper nu vänner mycket med information och vissa ville att jag skulle ha ut det på nätet.
Så därför skaffar jag nu denna bloggen, men för att slippa massa IRL så att säga så berättar jag inte vem
jag är och det hoppas jag att ni kan acceptera.
På fritien håller jag på med alla djuren som också är mitt största intresse.
Måste jag välja en favoriträtt så är det väldigt svårt. Jag älskar all mat som min sambo gör.
Inom ridningen så håller jag på med dressyr, jag är ingen hoppmänniska faktiskt. Vet inte varför det blev så,
men så är det nu och jag trivs bra.

Kommentarer
Postat av: Daniella

gillar den här designen ;*

2011-01-21 @ 22:11:33
Postat av: Anonym

trevligt att se vad som kommer :)

2011-01-21 @ 22:34:43
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0