Dag 06 – Min dag

Börjar dagen med att vakna av mig själv faktiskt, mobilen hade tydligen dött men jag hade tur det var två timmar tills jag skulle upp :D
Så myser ner mig under det varma täcket igen och somnar om, kunde inte sova längre än en timme till dock.

Åker iväg och jobbar lite med datorn, sen åker vi och handlar, och med vi så menar jag ju jag och min sambo.
Väl hemma så fixar vi lite, får besök en snabb runda och sen bara tagit det lungt, kollat lite på Cesar (the dog whisperer) älskar verkligen honom, han bevisar verkligen att alla hundar kan bli bra..

Annars planerar vi att fixa en god middag om 1 timme kanske och kanske kolla på någon film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0