Dag 11 – Mina syskon

Jag har bara ett syskon, en bror.
Det är flera som inte sett att vi är syskon då som tycker att vi ser så olika ut, men andra tycker tvärtom.
Men då han har sitt utseende efter mamma och jag mitt efter pappa så kanske det inte är så lätt ändå :D

I alla fall, min bror är snäll och det går att prata med honom. Han är ett år äldre än mig, på så sätt har man lite tur för hans kompisar blev mina pojkvänner (inte alla och inte på samma gång så klart) Haha.

Han jobbar lite smått med lite allt möjligt. Idag lagade han en bil t.ex :)
Han bor fortfarnade hos mamma då han inte kunnat jobba så mycket pga att vissa dagar mår han väldigt dåligt, han kan inte äta och dricka vad han vill och när han vill. Har hänt att han har svimmat och sånt också, riktigt vad det är vet dom inte men det ordnar väl sig.

Ja, vad kan man säga. Jag är glad att han är min bror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0